Söndag = Frod, säng och TV.


God morgon alla bakfulla, inte bakfulla och fortfarande fulla människor!

Så var det söndag igen. Och som vanligt kommer min dag bestå av alldeles för mycket mat, repris av serier hela dagen lång och en oslagbar plats i sängen.
Jag hade tänkt att jag skulle laga middag också, men just nu kan jag inte komma på något jag är sugen på. Trots det faktumet att jag fortfarande är hungrig, åt frukost för en timme sen men lika hungrig ändå.

Egentligen skulle jag vilja ta mig till en affär. Jag måste ha keso. Den tog slut igår.
Får helt enkelt tvinga mamma. Vi behöver säkert något annat också. Typ vindruvor och något annat oviktigt som tandborstar.

Hade en trevlig kväll ute igår med mina tjejer.
Roligast av allt var väl när jag ska fråga vakten var det är för ålder efter att ha varit inne på Kellys i två timmar.
Måste säga att han tittade väldigt underligt på mig och nästan granskade mig.
Sen nickade han och sa "Det är 20."

Nej då, inte alls pinsamt. Man måste bjuda på sig själv. Right?

Nu ska jag nog försöka hoppa in i duschen.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0