Spårvagnen som blev en krog



Nu är jag tillbaka hemma i min trygga vrå och även fått i mig mat.
Jag höll seriöst på att hungra ihjäl.
Jag är alltid hungrig i och för sig.

Men nu till saken..
Jag satt på vagnen in till stan och hamnar naturligtvis på den varmaste och mest kvava vagnen i stan.
Det var som en bastu där inne.
Och till råga på allt fick jag en bunt överförfriskade människor runt omkring mig som avdunsta alkohol.

Jag kände mig nästan full där ett tag.
Därefter sätter sig en fet chaufför bredvid mig och tar inte bara upp sitt säte utan halva mitt.
Jag fullkomligt älskar att bli intryckt i väggen.

Så trippen på vagnen blev som en utekväll. Trångt och för mycket alkohol.

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg =)

2010-03-23 @ 15:14:22
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0