Take a trip down memorylane



En mycket rolig händelse poppade upp i mitt huvud förut.
Så roligt att jag måste berätta det för er.
Men när det hände så skrattade jag inte. Jag råka tappa huvudet rakt ner i bordet.

Det var en solig dag (om jag minns rätt, ytterst viktigt att det kom med eller hur?) och vi sitter i matsalen i skolan. Jag, Nina och "Jay" (dock inte personens riktiga namn som ni kanske förstod), en person vi inte umgicks med men ja ibland lägger man den snälla sidann till, som vanligt kommer vi inte på sex och könssjukdomar.

Nina: Jag har aldrig haft en könssjukdom.
"Jay": Men... Har du inte haft vattenkoppor? Det är ju en könssjukdom eller?

Idag skrattar jag så jag kiknar varje gång jag kommer tänka på det. Jag skrattade nog resten av den dagen. Men inte just i den sekunden som hon sa det. Jag dog. Mitt huvud träffade bordet stenhårt och jag tappade min gaffel och min matlust.

Jag lovar er att det är sällan jag har hört något så dumt och det är sällan jag har skrattat så åt någons dumhet.
Det är sånt här man skriver böcker om.

Enjoy! Ni ska få mer roligheter med "Jay", det här var inte det enda roliga/dumma hon sa under skolåren.

Kommentarer
Postat av: rosemarie

söt blogg må jag säga :)

2010-03-22 @ 18:37:59
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

HAHA!! Kan se rubrikerna; "Vattkoppor, den nya könssjukdomen som drabbar våra ungdomar."

2010-03-22 @ 19:58:34
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0