Weirdest thing so far



God morgon people.

Nu är jag frisk nog. Och hur tror ni vädret är här? Jepp, massvis med regn. Fullkomligt wonderbaum (ni som har sett Yrrol fattar vad jag menar.)
Jag mår fortfarande lite illa när jag äter eller dricker. Gav mig på kaffe nu på morgonen, kanske inte var det smartaste jag har gjort. Men sen har jag inte druckit kaffe sen i lördags så jag skiter i det.

Jag var med om något underligt igår kväll. Jag har gått och lagt mig för att kolla på tv (var mörbultad till tusen även igår) och efter Cougar town och Christine hade jag ingen susning om vad tvn hade att erbjuda så jag zappar omkring ett tag. Tillslut stannar jag på 4:an, där var det American Idol och jag tänkte "jaja, what the heck, går att kolla på tills Scrubs börjar."
Hur som helst så ligger jag där å kollar och det är någon blond tjej som precis har uppträtt och juryn babblar på, under tiden som hon får sin dom ligger jag och tänker "Gud vad jag hade velat att det kommer in en riktigt grym person som sjunger Chris Isaaks - Wicked game, på ett helt nytt och spännande sätt."
Vad tror ni händer? Tjejen som ska upprtädda efter ska sjunga Chris Isaak - Wicked game.
Det var creepy. Dock sög hon och framförde inte låten på det sättet som jag ville att någon skulle framföra den, jag hade nämligen en specifikt framförande i mitt huvud. Men freaky, eller hur?

Nu ska jag fortsätta beta av min kopp med kaffe. Det är en pärs idag må jag säga. Vanligtvis slinker det ner tre koppar på morgonen, nu har jag suttit här med en kopp i en timme.

Vad ska ni har för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0