Den var så där som man säger perfekt



Ibland (ofta) får jag en konstig känsla på måndagar. En känslomässig röra. En blandning av ångest, ledsning, jag-vill-mörda-alla-jag-ser-humör- till förväntan, spänning och jag-är-rätt-nöjd-så-här-ska-det-inte-klagas-. Jag vet inte vad jag ska kalla det. Känslomässigamåndagshumöret? Jag har ingen aning. För det är oftast på måndagar det där konstiga sinnestillståndet infinner sig.
Nåja.

För övrigt köpte jag en perfekt paprika förut. Den var perfekt i storlek, färg och form. Det gjorde nästan lite ont i mig när jag skar i den. Jag hoppas den är god. Annars blir jag ledsen.

Dessutom ledsnade jag totalt igår och skrev sms i kort och odräglig ton. Jag var helt enkelt på det humöret när den personen behagade att höra av sig.

Det känns som om jag har glömt något. Som om det är något jag ska göra idag eller senare i veckan. Och ibland blir jag paranoid och tror att jag har en massa räkningar jag har glömt betala. Jag får helt enkelt kolla mitt konto och kika över mina papper. Himla kul.

Jag gick med i en massa roliga grupper/sidor/whatever på fajsbååk förut, Princess Peach is a dirty slut, oh yes indeedo. Jag har en envis halsbränna också, men det är lugna puckar. Nu tänker jag chilla out en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0