Guten morgen



Jag har varit så där ögonen-rullar-bak-gud-vet-var-någonstans i ett par dagar nu när jag har gått upp. Det lägger sig vanligtvis så fort jag har fått i mig första koppen med kaffe. Ibland måste jag svepa en halv kopp i hopp om att två sekunder senare är jag pigg och glad(?). Det går lite trögt idag vill jag meddela.

Tur är att jag har stans coolaste kopp som gör det hela lite enklare att hantera. Jag menar så jävla coolt är det inte att knappt kunna hålla ögonen öppna. Jag har haft svårigheter med att sova de senaste dagarna, jag kan inte riktigt varva ner på kvällarna.

Och hallå, hallå ni ska bara veta sicka konstiga drömmar jag drömt det senaste. Kanske inte är någon vidare nyhet.
Nåja, god morgon på er brorsor!



Erkänn är den det coolaste ni sätt i muggväg ever? Tio pengar kostade den. Second-hand är ballt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0