wha-wha-whi-wha!



Uppdatera? Jo tack.
Det tog två veckor. Men nu är jag ju här igen, som ni har saknat mig, jag vet... Förlåt.
Jag har lyckats fylla år och varit på en intervju och ska på en till på fredag! Full rulle. Känns som om det börjar vända lite nu. Vi hade en lyckad födelsedagsfest i fredags också, jag, Nina och Kia då alltså. Vi som fyllde år.
Så nu har ni blivit lite uppdaterade, himla skoj.

Nina hälsar att hon ska gå och bajsa nu. Jag älskar henne när hon säger sånt till mig. Jag känner att våran relation får ett helt annat djup.

Jag har säkert lyckats skämma ut mig under dessa två veckorna också. Jag orkar inte komma ihåg alla gånger jag gör det, men om det dyker upp i mitt katastrofala minne så lovar jag er att berätta så ni kan få skratta lite åt mig. För det är precis vad den här bloggen går ut på. Att ni ska skratta åt mig och inte med mig. Men det kan ni givetvis får göra också, skratta med mig alltså. Jag skrattar både åt och med mig själv varje dag.

Tills nästa gång så får ni en av mina genialiska dikter. Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal minds.
So long majstång! HOHO.


"I'm not well
Do I belong in hell?
But please do not send me to heaven
I have had enough of 7-eleven.
And I do believe God will stare me out
No, no you can't make me doubt.
What do we really know about the bad-ass devil?
Maybe all he wanted was to go to collage in Nashville.
I think we all are good and bad,
and that makes some people mad.
You all need som liquor,
it won't make you that much thicker."

Kommentarer
Postat av: Fru

HAHAHA!

Jag DÖÖÖR av dina fin fina dikt!

HAHAHA

2010-05-21 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0