you are the only one



... Som är inloggad på msn just nu. Det kan vara två olika förklaringar till det.

1. Jag var ute och härjade som en tok och kom hem precis.
2. Jag är som jag är och går upp onormalt tidigt även på helgerna för att absolut inte ha något att göra.

Vad tippar ni på gott folk? Första? Eller andra?

Om jag säger så här. Jag dricker i skrivande stund kaffe.

Nu borde det vara enkelt att lista ut.

Extremt grått väder ute, men de sa att det skulle vända mot det soliga framåt dagen. Vi får väl se hörrödu.

God morgon either way.

Kommentarer
Postat av: Tini tut

Haha ja du jag tror att jag lider av samma syndrom.

Kram till dig från Tini Tuts Casillero del Diablo.

2010-06-16 @ 20:52:08
URL: http://tinitut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0